لوله پلیکا و اتصالات یو پی وی سی

شرکت نیکتاز پلیمر تولید کننده انواع لوله پلیکا و اتصالات upvc

لوله پلیکا و اتصالات یو پی وی سی

شرکت نیکتاز پلیمر تولید کننده انواع لوله پلیکا و اتصالات upvc

لوله پلیکا و اتصالات یو پی وی سی

شرکت نیکتاز پلیمر گلپایگان مفتخر است اعلام دارد با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص و استفاده از نیروهای مجرب و کار آزموده اقدام به ساخت و تولید انواع لوله پلیکا و لوله یو پی وی سی با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب و دارای نشان استاندارد کشور عزیزمان ایران می نماید.

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

لوله پلیکا

با سلام خدمت شما خوانندگان عزیز وبلاگ لوله پلیکا مفتخریم اعلام داریم در این وبلاگ قصد داریم تا شما عزیزان را به صورت کامل و جامع با محصولی بسیار پرکاربرد با نام لوله پلیکا آشنا نموده و اطلاعات بسیار مفیدی را در این خصوص در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
شاید جالب باشد این موضوع که لوله پلیکا در اصل همان لوله یو پی وی سی بوده که به دلیل اینکه اولین شرکت تولید کننده اینگونه از لوله ها در ایران با نام پلیکا فعالیت میکرده است از این رو در میان مردم با این نام شناخته شده است.

لوله پلیکا

مفتخریم اعلام داریم شرکت ما با نام شرکت نیکتاز پلیمر گلپایگان تولید کننده انواع لوله پلیکا و اتصالات پلیکا با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص و استفاده از دستگاه های پیشرفته اقدام به ساخت و تولید انواع این لوله ها نموده و با دارا بودن نشان استاندارد ایران در زمینه تولید محصولی با کیفیت را روانه بازار می نماید.

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده تمامی فعالیت ها و اقدامات این شرکت به وب سایت رسمی شرکت نیکتاز پلیمر گلپایگان مراجعه نموده و در بخش محصولات این سایت تمامی محصولاتی که توسط نیروهای زبده و کارآزموده این شرکت ساخته و تولید می شوند را مشاهده نمایید.

همچنین در بخش مرتبط با لوله پلیکا میتوانید تمامی موارد مرتبط با این محصول بسیار پرکاربرد را که به صورت کامل و جامع خدمت شما عزیزان توضیح داده ایم را مشاهده نمایید.

با ما همراه باشید تا در پست های بعد به صورت کامل به معرفی محصولات تولیدی این شرکت پرداخته و اطلاعات ارزشمندی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. در بخش تماس با ما موجود در سایت می توانید با کارشناسان ما در تماس بوده و علاوه بر سفارش محصول مورد نظر خود با کیفیت بالا و قیمت مناسب در صورت داشتن هرگونه سوالی از راهنمایی کارشناسان فروش ما بهره مند شوید.

با تشکر از حسن انتخاب شما عزیزان.

شرکت نیکتاز پلیمر گلپایگان

نظرات (۱)

  • مرکز فروش و استعلام لیست قیمت لوله پلیکا
  • گروه صنعتی ایلیاشیل مرکز فروش  لوله و اتصالات پلیکا که در بورس آهن شادآباد واقع شده است، دارای سابقه ای درخشان در زمینه عرضه انواع لوله و اتصالات می باشد.

    فعالیت شرکت ایلیاشیل طیف گسترده ای از بهترین محصولات را شامل می شود. علاوه بر انواع محصولات پی وی سی، محصولات دیگری چون کالای ساختمانی برنجی، یو پی وی سی، گالوانیزه، پلی اتیلن، لوله پنج لایه و تک لایه و ... نیز توسط این شرکت ارائه می شوند.

    در ایلیاشیل، کادر انسانی کارشناس و متخصصی تنها برای پاسخگویی به سوالات و پرسش های مشتریان جهت پشتیبانی 24 ساعته در نظر گرفته شده اند. این کارشناسان در انتخاب اجناس و محصولاتی که بهترین عملکرد را می تواند در پروژه مدنظر شما به نمایش بگذارد شما را راهنمایی کرده و تجربیات خود در این باره را در اختیارتان قرار می دهند.

    سفارش و تهیه کالاهای ساختمانی چون لوله و اتصالات پلیکا از طریق ایلیاشیل این مزیت را نیز دارد که در هرجای ایران که باشید محصول مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. ایلیاشیل، تا اتمام پروژه های ساختمانی و اخذ پایانکار حامی و پشتیبان شما در راهنمایی تهیه انواع مصالح ساختمانی است. برای استفاده از خدمات گروه صنعتی ایلیاشیل می توانید به وب سایت این شرکت به آدرس www.iliyashil.com مراجعه نمایید.

    همچنین افرادی که امکان سفارش و خرید اینترنتی را ندارند و یا به هر علتی تمایل به خرید حضوری محصول از شرکت گروه صنعتی ایلیاشیل دارند می توانند به محل این شرکت به نشانی تهران، بازار آهن شادآباد، مجتمع پارسیان، بلوک آذر، پلاک 99 مراجعه نمایند.

    این گروه صنعتی ضمن تضمین محصولات خود همواره در تلاش برای تحقق آرزوی ساختن ایمن ترین سازه های ساختمانی در کشور عزیزمان ایران است چرا که معتقد است ایران و ایرانی لیاقت استفاده از بهترین محصولات و بهترین امکانات در امنیت کامل را دارد.

    منبع : عصر ایران

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی